ZERO миссиясы
Серіктестеріміздің деректерінің қауіпсіздігі мен құпиялылығы.
Серіктестерімізге шешімдер әзірлеуде сарапшылық пен тиімділік.
Біз үшін жылы, ұйымшыл және жайлы атмосфера маңызды.
Біз сенімді және ұзақ мерзімді қарым-қатынас құрамыз.
Біз жаңа сын-тегеуріндерді шешу үшін жаңа көкжиектерді зерттейміз.
Біз еліміздегі білім беруді дамытуға үлес қосамыз.
Біз халықаралық сапа деңгейіне және ауқымдауға ұмтыламыз.
Біздің тарихымыздың басында мақсат тұрды – үш жеке мектебімізге сатылым, қаржылық есеп, қарыздармен жұмыс және барлық процестердің ашықтығы мәселелерін шешуге көмектесу. ZERO-ны құра отырып, біз әртүрлі жүйелерде жұмыс істеуге мәжбүр болған мектеп басшыларының нақты мәселелерінен шабыт алдық. Біз жай ғана CRM емес, мектептердің барлық талаптарына жауап беретін заманауи бірыңғай бұлтты платформаны жасауды шештік.
Жоба дамыған сайын біз жасаған құралдың үлкен әлеуеті бар екенін түсіндік. Жүйені өз мектептерімізге енгізуден бастап, біз жаңа модульдер мен интеграцияларды белсенді түрде қостық. Жеке мектептер үшін бірыңғай басқару жүйесінде жұмыс істеудің қаншалықты маңызды екенін түсіндік.
Біз жасаған платформа тек өз мектептерімізге ғана емес, басқа мектептерге де жұмысты айтарлықтай жеңілдететінін көрдік. Осылайша алғашқы сыртқы серіктестер пайда болды, олар бізге сеніп, ZERO-ны күнделікті қызметінде қолдана бастады. Олардың құнды пікірлері жүйенің күшті жақтарын түсінуге көмектесті және әрі қарай жетілдіру бағыттарын көрсетті, ішкі құралды жеке мектептерге арналған сұранысқа ие бұлтты өнімге айналдырды.
Бүгінде ZERO толыққанды білім беру экожүйесі ретінде белсенді дамуда. Astana Hub халықаралық технопаркінің резиденті бола отырып, біз платформаның жан-жақты кеңеюі үшін қуатты серпін алдық. Заманауи мектептердің қажеттіліктеріне жауап беретін мобильді қосымша мен оқытуды басқару жүйесін (LMS) әзірлеу басталды. Осы уақытта ZERO платформасына Астана, Алматы және Шымкенттегі ірі жеке мектептер желілері қосыла бастады, бұл біздің өнімнің сұранысы мен тиімділігін растады.
ZERO-ны құра отырып, біз әртүрлі жүйелерде жұмыс істеуге мәжбүр болған мектеп басшыларының нақты мәселелерінен шабыт алдық.